Ο εγκέφαλος του αγοραστή στις ευκαιρίες

Όλοι αγαπούν τις προσφορές, ειδικά όταν υπάρχουν προσφορές που μας κάνουν να νιώσουμε κάτι μοναδικά ικανοποιητικό, όταν κερδίσουμε ένα προϊόν σε μια πραγματικά χαμηλή τιμή.

Και ενώ οι καταστηματάρχες λιανικής πώλησης χρεώνουν πολύ μικρά ποσά για τα αγαθά τους, όλες αυτές οι μικρές πωλήσεις προστίθενται σε εκπληκτικά μεγάλες ποσότητες για καταναλωτές που κυνηγούν ευκαιρίες (site de comparaison).

Ο εγκέφαλος ενός μέσου ανθρώπου κατά την διάρκεια των προσφορών, όπως αποδεικνύεται, είναι ένα ξεχωριστό πράγμα που κινείται αποκλειστικά μόνο του, ανεξάρτητα από ποια χώρα στον κόσμο βρισκόμαστε.

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η κινεζική εταιρεία Pinduoduo, που ιδρύθηκε από ένα πρώην μηχανικό της Google και μερικές φορές αποκαλείται ως το “Groupon της Κίνας”, ξεκίνησε την αρχική δημόσια προσφορά της στο χρηματιστήριο και είδε την αύξηση των τιμών των μετοχών τους να αυξάνεται κατά 36% από την πρώτη ημέρα διαπραγμάτευσης. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι έχει 343,3 εκατομμύρια ενεργούς αγοραστές το δεύτερο τρίμηνο και 195 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες.

Το μυστικό για την επιτυχία του Pinduoduo είναι διπλό. Μέρος αυτού είναι ένα μοντέλο διανομής βασισμένο σε κοινωνικά μέσα μέσω της εταιρείας κοινωνικής δικτύωσης και μηνυμάτων WeChat. Και ένα μέρος είναι η τιμή: το Pinduoduo έχει επίσης πολύ καλές εκπτώσεις – μέχρι και 90 τοις εκατό, σύμφωνα με ορισμένες μετρήσεις. Ενώ υπάρχουν ακόμα περισσότερες μειώσεις τιμών για μέλη της σελίδας, εγγεγραμμένους χρήστες, φίλους και οικογενειακές ομάδες που παραγγέλλουν χονδρικώς.

Οι Κινέζοι καταναλωτές έχουν τη φήμη για την αγαπημένη πολυτέλεια που τους ταιριάζει – αλλά πραγματικά λατρεύουν μια προσφορά, και η εκρηκτική ανάπτυξη του Pinduoduo στην σκηνή του ηλεκτρονικού εμπορίου το αποδεικνύει.

Η ευφορία για μια καλή προσφορά είναι ένα μεγάλο μέρος αυτού που οδηγεί τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο να χάσουν την ψυχραιμία τους στις σελίδες του Amazon, eBay και άλλων καταστημάτων που προσφέρουν ελκυστικές τιμές. Αυτές οι σελίδες κάνουν τους καταναλωτές να θέλουν να αγοράσουν ένα έξυπνο μηχάνημα για το σπίτι, επειδή είναι προς πώληση με μια μεγάλη έκπτωση, ακόμα κι αν δεν ήταν απαραίτητο για αυτούς.

Αυτό είναι που οδηγεί την αλυσίδα εκπτωτικών καταστημάτων Five Below να ανοίξει άλλα 128 καταστήματα το 2018 (συμπεριλαμβανομένου ενός στον πιο ακριβό δρόμο του Μανχάταν της Νέας Υόρκης), πρόσθετα από τα 600 που ήδη έχει και οδεύει προς τα 2.500 που έχουν ως στόχο να ανοίξουν συνολικά στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το τέχνασμα της εταιρείας Five Below είναι να πωλεί τα πάντα στα ράφια τους για $ 1 – $ 5 και σύντομα θα μετράει μεταξύ των γειτόνων του τα ακριβά καταστήματα Bergdorf Goodman, Harry Winston και Tiffany & Co. στην Πέμπτη Λεωφόρο της Νέας Υόρκης (clavier gamer sans fil).

“Αυτή είναι μια μοναδική ευκαιρία για εμάς να καθιερώσουμε μια παρουσία σε έναν από τους πιο διάσημους και δημοφιλείς προορισμούς αγορών στον κόσμο και να εισαγάγουμε νέους πελάτες στην μάρκα Five Below”, δήλωσε ο CEO Joel Anderson στο CNBC.

Για τον λόγο αυτό, η TJX παρουσίασε σταθερή αύξηση των πωλήσεων κατά τα τελευταία τέσσερα χρόνια, όπως και άλλοι λιανοπωλητές που έχουν αγωνιστεί – και κατάφερε να αυξήσει τις επενδύσεις της στην αγορά μεταξύ των νεότερων καταναλωτών.a